Pagina's

zaterdag 23 januari 2016

Born Pretty stempellak 21 en 37

Ik had al donkere lakken van de nieuwe Born Pretty stempellakken geprobeerd en was erg benieuwd naar de wat lichtere kleuren en hoe ze het over donkere kleuren deden.
Nr. 21 Rose Red is echt mijn kleur, deze kost momenteel 4,79 dollar. Ik heb 'm over verschillende kleuren gestempeld met plate BP-83 en ik vind het een erg mooie lak. Hij dekt goed; ik was bang dat het moeilijk van de nagelriemen te verwijderen was maar dit ging prima met een plakbandje of remover zonder aceton.



En dan nr. 37 Shimmer Green, ook deze kost momenteel 4,79 dollar. Dit is een beetje een metallic lak die ook weer heel fijn stempelt. Deze is op lichte en donkere kleuren goed te zien.
Hieronder zie je swatches met plate BPL-032 en BP-83.




Ik ben fan van de stempellaken van Born Pretty Store. Ze hebben wereldwijd gratis verzending en met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...