Pagina's

donderdag 25 februari 2016

Born Pretty gouden stickers

Vorige maand had ik ook al met deze nagelstickers gewerkt 'klik' ik vroeg me toen af of het zou helpen als ik ze eerst een beetje zou verwarmen omdat ik ze wat op de nagel vond liggen.

Deze keer heb ik stukjes geknipt en op de verwarming gelegd. Hierdoor waren ze wel wat soepeler maar nu waren ze wel weer moeilijker van het plastic af te krijgen. Wel heb ik het idee dat deze wat platter op de nagels liggen.

De lak is trouwens Color Club - Wild and Willing, over een zwarte base.


De nagelstickers (design BP054) kosten momenteel 1,56 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...