Pagina's

zaterdag 13 februari 2016

Plate Qgirl-043

Het leek me mooi om deze rozen door te laten lopen.
Ik begon met een witte base. Met gele acrylverf heb ik een beetje gesponst. Hierna heb ik met bruine alcohol inkt en een kwastje nog wat stukjes ingekleurd.
De afbeelding heb ik twee keer gestempeld (op twee stempels bedoel ik). Op de stempel heb ik ze met acrylverf ingekleurd. Nadat ze droog waren heb ik een topcoat aangebracht en ze doormidden geknipt zodat ik voor alle vier de nagels een afbeelding had.


Plate Qgirl-043 kost momenteel 2,09 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...