Pagina's

woensdag 23 maart 2016

Born Pretty Shimmer Purple stempellak

Deze stempellak vind ik zo ontzettend mooi. Ik heb 'm gestempeld over goud, zwart, wit en roze. Bij zwart zie je de paarse shimmer zo mooi terugkomen. Dit is echt mijn kleur!!
Net als de andere stempellakken van Born Pretty is de dekking goed en gemakkelijk van de nagelriemen af te krijgen.
De afbeelding komt van Qgirl-048.


De  shimmer purple stempellak nr. 31 kost momenteel 10,99 dollar. Ze waren een tijdje terug stukken goedkoper en ik vind dit wat aan de hoge kant. BP heeft vaak aanbiedingen dus het zal me niks verbazen als deze binnenkort goedkoper is.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...