Pagina's

zondag 13 maart 2016

Colors by Llarowe Shifty Stamping Polish

Deze nieuwe lak van CbL moest ik hebben. Een multichrome stempellak, genaamd Shifty.
Hij is iets dikker dan de gewone CbL multichrome lakken maar een stempellak? Nee, zo wil ik hem niet noemen helaas. Een stempellak hoort dik en dekkend te zijn en dat is deze niet. Ik heb meerdere gewone multichrome lakken die ditzelfde resultaat geven.

Het fotograferen van duo/multichromes is nog steeds niet m'n favoriete hobby. Op onderstaande foto is het resultaat het best te zien op m'n wijsvinger. Ik heb gestempeld met plate  SG-05.
Ik heb nog een multichrome uit deze serie gekocht en die ga ik binnenkort stempelen met een wat grovere afbeelding, misschien is dan het effect beter te zien.


Ik besloot om nog niet huilend in een hoekje te gaan zitten maar gaf deze lak nog een kans om m'n hart  te veroveren. En wauw, als gewone lak is deze super! Hij dekt goed en is snel droog. Dit zijn twee lagen over m'n gestempelde versie (ja, ik was te lui om alles er eerst af te halen). 


En omdat er nog niet genoeg lagen op zaten, ahum, besloot ik om waterspotted nagels te maken. Hierbij doe je wat druppels nagellak in een bekertje met water en spray je er met alcohol (of iets waar alcohol in zit) overheen zodat er gaten in de lak komen. Ik had dit nog nooit eerder gedaan maar het leek me wel leuk om dit met duochromes te doen.
De eerste laag die over de bestaande base kwam was O.P.I - Just spotted the lizzard. Hieroverheen kwam ILNP - Peace en als laatste ILNP-Birefringence. Ik vind ze niet helemaal super geworden. 

Een foto onder water waardoor je de multichrome wat beter ziet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...