Pagina's

maandag 28 maart 2016

Lente

Deze heb ik gemaakt voor de Spring Contest van Dashica Beautyshop.
Met Kerst had ik plate Infinity Nails-160 gevraagd. Ze heeft meerdere plates met landschappen en dat maakt het zoveel makkelijker vooral ook omdat hierdoor de verhoudingen kloppen dan wanneer ik alles los probeer te stempelen. De afbeelding op m'n pink komt van SdP-18. Deze past er misschien iets minder bij maar ik vind 'm zo schattig dat ik 'm moest gebruiken.

Ik heb de afbeeldingen op m'n stempel laten zitten en ingekleurd met acrylverf. Ik heb flink zitten mengen om verschillende kleuren groen te krijgen. Na een opgedroogde topcoat op de stempel heb ik ze eraf gehaald en op m'n nagels geplaatst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...