Pagina's

donderdag 31 maart 2016

Marianne Nails XXL4

Ik heb een nieuwe peel off base coat van Unt. Ik wilde 'm meteen uitproberen door een lakje te kiezen die ik zelden draag omdat deze zo lastig te verwijderen is. Zelfs na het schoonmaken van de badkamer zat alles er nog perfect op. Het verwijderen ging redelijk. De middelste twee gingen erg makkelijk maar de buitenste kostten me meer moeite, misschien omdat dit minder lagen  had? Ik denk dat het nog wat meer oefening van mijn kant nodig heeft maar ik ga deze basecoat zeker vaker gebruiken. In ieder geval in het weekend want dan maak ik vaak meerdere nail arts achter elkaar.

De lak is Catrice Crushed Crystals - Call me princess. Ik heb stamping decals gemaakt met Marianne Nails-XXL4

1 opmerking:

  1. Oh ja dat lakje van Catrice heb ik ook, weet nog dat dat een hele hype was toen met die sandlakjes, maar deze is ook echt zo mooi! Ga hem binnenkort ook weer eens dragen ;)
    Mooi gedaan met die nailart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...