Pagina's

woensdag 30 maart 2016

Qgirl-057 en Born Pretty purple shimmer stempellak

Bij het swatchen van Qgirl-057 had ik nog geen genoeg van de purple shimmer stempellak.

De base bij deze nagels is een zelfgemaakte lak. Een paar jaar geleden kocht ik van Essence een basis lak waar je pigment poeder bij kon doen, daarna had ik er nog wat spectraflair bij gedaan.


Bij m'n swatch van deze stempellak vond ik 'm zo gaaf over zwart dat ik daar nog een full mani mee wilde maken. Deze afbeelding met mandala achtige cirkels leek me er wel geschikt voor. Deze combinatie vind ik erg gaaf geworden, ik ben helemaal verliefd op deze stempellak!!


Plate Qgirl-057 kost momenteel 2,99 dollar en de paarse stempellak 10,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...