Pagina's

dinsdag 1 maart 2016

Yellow and grey

The challenge deze keer in When Colours Collide is 'Yellow and grey'.
Volgens mij heb ik deze kleurencombinatie nog nooit gebruikt. Als ik met bepaalde kleuren niet zo veel heb, zoek ik naar wallpapers voor inspiratie, want ik wil wel iets maken dat ik zelf ook leuk vind.
Zo kwam ik op de wallpaper met de vogels in de kooien.

Ik heb denk ik rond 900 lakken maar geen goede grijs, haha. Ik heb daarom de base met acrylverf gesponst, lekker makkelijk door wit en zwart met elkaar te mengen.
Ik heb toen met lichtgrijs van Mundo de Unas en plate Pueen 73 gestempeld.
De vogel komt van Mash-30 en heb ik met MdU geel gestempeld.
De vogelkooi komt van Tian Xin-21, hiervoor heb ik lichtgrijze en zwarte lak van MdU een paar keer heen en weer gescrapet. M'n clear stempel pakte bij deze plate niet goed; ik heb daarom stamping decals gemaakt. Ik heb ze op de stempels laten zitten en een topcoat eroverheen aangebracht. Toen dit droog was kon ik ze eraf halen en op m'n nagels plaatsen.


Wallpaper van internet voor inspiratie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...