Pagina's

zondag 3 april 2016

Essence Rebel at heart en Make a wish - layered

Ik had al eerder geschreven dat ik een peel off basecoat van Unt gebruik. De eerste drie keer had ik nog wat moeite met het verwijderen ervan maar nu draag ik het continue. Ik moet me zelfs inhouden om de nagellak tussendoor er niet af te trekken want het is zo leuk om te doen, hihi. Ik ben alleen één keer wakker geworden met een naakte nagel.
Een lakje als Essence - Rebel at heart uit de Metals collectie is nu helemaal niet moeilijk meer te verwijderen. Dit metal lakje is zo fijn! Hij droogt ontzettend snel, het is meer een glitter lak en voelt aan als een zandlak. Ik kan je helaas geen swatch laten zien want ik kocht ook Make a wish van Essence uit de All that shimmers collectie (een prachtige paars-blauwe shimmer) en die heb ik over
Rebel at heart gelakt.
Ik blijf naar m'n nagels staren en beweeg ze naar en van de lamp. Glitter, shimmer... ik heb nog even gewacht met een nail art.

De glitter van Rebel at heart en de shimmer van Make a wish

Oeee glitter!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...