Pagina's

zondag 10 april 2016

Fab Ur Nails Stampers

Fab Ur Nails had een paar weken geleden een pre-order voor de Jumbo Clear Stamper. Ik heb wel een paar gewone maar een Jumbo formaat wilde ik ook nog graag en ik was erg benieuwd naar de stempels van FUN.
De meeste clear stempels vind ik nog niet erg goed werken. Ze zijn erg glad waardoor de stempellak niet altijd wordt opgepakt. Deze geeft dat probleem niet!! Alles wat ik stempelde werd opgepakt. Wat ook nieuw aan deze stempel is, is dat er een gat aan de onderkant van de houder zit waardoor je er makkelijk doorheen kunt kijken. Ik hou van deze stempel!

De Jumbo Clear Stamper van Fab Ur Nails

De afbeelding pakt perfect

Door het gat aan de onderkant kun je makkelijk door de stempel kijken waardoor het juist plaatsen makkelijk is
 
Fab Ur Nails Clear Stamper

 En dan de XL Glaze Stamper set. Dit is een squishy soft stempel met een scraper erbij. De stempel bestaat uit hele kleine glitters, niet dat je daar iets aan hebt maar het is zo mooi!! En.... eindelijk ben ik in het bezit van de beroemde gouden houder. Ik zag 'm vaak op foto's voorbij komen en vond 'm altijd al erg gaaf.
Toen ik de stempel kreeg veegde ik er automatisch met m'n watje en (aceton vrije) remover over, ik weet dus niet hoe die zonder dit werkt. Deze stempel is goed!! Alle details pakken en hij is zo lekker zacht waardoor het stempelen over gebogen nagels (c-curve) geen probleem is.
Ik denk dat dit mijn favoriete stempel gaat worden!



Klik hier voor de webshop van Fab Ur Nails.

De gestempelde afbeelding komt van plate SG-05.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...