Pagina's

woensdag 6 april 2016

Qgirl-048

Deze afbeelding komt van Qgirl-048 en daar heb ik een stamping decal van gemaakt.
De base is CBL - Chameleon stamping polish, door de decal die erover zit ziet deze kleur er heel anders uit. Ik heb de afbeelding met Mundo de Unas - Black gestempeld en op de stempel ingekleurd met China Glaze - Admire. Hierna heb ik het op m'n nagels geplaatst.


Onderstaande afbeelding was perfect voor de leadlight techniek. Ik heb de bloemen over een witte base gestempeld. Hierna heb ik de nagels mat gemaakt. Met Sharpies stiften heb ik gekrast op een stukje plastic, met een kwastje gedoopt in alcohol heb ik de inkt van de stift gebruikt om m'n nagels in te kleuren. Hierna heb ik nog een gewone topcoat aangebracht.



Qgirl-048 kost momenteel 2,09 dollar. Born Pretty Store heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...