Pagina's

dinsdag 10 mei 2016

Born Pretty blue flower stickers

Meestal draag ik niet snel stickers maar deze van Born Pretty vond ik zo mooi en ik wist meteen wat ik er mee wilde maken.


Om de base te maken heb ik stippen met witte en turquoise acrylverf op m'n nagels gezet. Hier heb ik met een boterhamzakje op gedrukt zodat het in elkaar overloopt.
De stickers plakken er goed, ik moest ze met een kleine dotting tool en een pincet van het stickervel afhalen. Ze blijven perfect zitten op m'n gebogen nagels. Ik heb het met een matte topcoat afgewerkt omdat ik dat net iets mooier vond staan.



De blue flower stickers kosten momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...