Pagina's

vrijdag 13 mei 2016

Born Pretty chameleon rhinestones

Ik kreeg van Born Pretty deze chameleon rhinestones. Ik had SS3 gekozen en deze is met 1,3 mm de kleinste. Ik had gehoopt dat het chameleon effect wat groter was maar misschien zijn deze daar iets te klein voor. Zo in het potje vond ik ze er wel heel leuk uitzien!
Chameleon rhinestones maat SS3

Ik begon met een lila base en daar heb ik twee lagen overheen gelakt met Miss-Terious Lilac van de Luxury Sheers collectie van Catrice.
Met paarse stempellak van BP en plate BPL-029 heb ik de bloemen gestempeld.


Het aanbrengen van de rhinestones ging makkelijk. Ik zette een stipje met een topcoat dat niet zo snel droogde en met een dotting tool die ik ook even in de topcoat doop kon ik de rhinestone makkelijk oppakken en plaatsen. Hierna heb ik het nog een keer met een topcat geseald.

Ik was erg benieuwd of ze een beetje zouden blijven zitten. Voordat ik naar bed ging had ik ze eerst geteld en de volgende ochtend zaten ze er nog allemaal op, haha. Het kostte zelfs moeite om ze eraf te krijgen!



De chameleon rhinestones kosten momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...