Pagina's

zondag 29 mei 2016

Born Pretty - Chinese ink wash water decals

Ik had nog nooit full cover water decals gebruikt dus ik vond het wel een beetje spannend.
Ik had vooraf de decal aan de bovenkant al een beetje rond geknipt zodat dit makkelijker bij m'n nagelriemen zou uitkomen.
Nadat ik de decals in water had gelegd kon ik ze erna makkelijk op m'n nagels plaatsen. Ik bleef ze maar verschuiven omdat er telkens kleine kreukeltjes in kwamen door de ronding van m'n nagels. Toen ik topcoat opdeed verdwenen de kreukels helemaal. Weer wat geleerd!!


De Chinese ink was painting water decals kosten momenteel 1.67 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...