Pagina's

maandag 16 mei 2016

Born Pretty flower nail stud

Ondanks dat sommige accessoires vaak met gel nail art gecombineerd worden, leek het me wel leuk om het met gewone nail art te proberen.
Ik kreeg van Born Pretty twee kleine bloemetjes die aan elkaar zitten.


Ik heb eerst een base aangebracht met Colors by Llarowe - Chameleon stamping polish. Hierna heb ik gestempeld met Mundo de Unas goud en plate BPL-029. Bij m'n ringvinger had ik stuk met tape afgeplakt, zodat alleen de tip gestempeld werd.


Op de plek waar ik de stud wilde hebben, heb ik een stukje gelakt met niet snel drogende top coat. Met een pincet heb ik de stud geplaatst en nog even aangedrukt. Het is zelfs de slaap proef doorgekomen want de volgende ochtend zat die er gewoon nog op!

De flower nail stud kost momenteel 0,99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


1 opmerking:

  1. Gelnagels zijn way overrated. Met natural nails kun je hier ook gewoon mee werken. Leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...