Pagina's

donderdag 16 juni 2016

Born Pretty - Arabesque water decals

Ik ben gek op tierelantijntjes dus deze Arabesque water decals moest ik hebben. 
L219 gold
Ik koos patroon L219 (gold), deze heeft gouden en zwarte afbeeldingen. M'n nagels heb ik om en om gelakt met Sinful Colors - Black on Black en SC - Gold Medal. Achteraf had ik spijt dat ik niet voor een gouden lak dat dichter bij de geel zit had gekozen. 

Er staan zoveel mooie afbeeldingen op de sheet dat het even duurde voordat ik iets vond dat ik leuk bij elkaar vond passen.
Ik knipte de gekozen afbeeldingen uit, legde het in een bakje met water en hierna kon ik het makkelijk op m'n nagels aanbrengen.

M'n duim komt normaal nooit op de foto maar ik vond deze afbeelding te mooi om niet te laten zien.


De Arabesque water decals kosten momenteel 3.24 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...