Pagina's

maandag 6 juni 2016

COTM Patroon

Dit is alweer de laatste COTM. Het was ontzettend leuk om elke maand met Nederlandse en Belgische meiden in hetzelfde thema een nail art te maken. Helemaal omdat we door Nailproduct.nl elke maand gesponsord werden met een leuk nail art product.
Deze keer was het een striper brush.

                           

Eerlijk gezegd zag ik hier een beetje tegenop omdat ik freehand helemaal niks kan. Daarom ben ik ook zo dol op stempelen :-D
Ik heb eerst op een papiertje geoefend met het penseel om te kijken wat voor soort lijnen ik ermee kon maken.

Ik wilde de dunnere lijnen en dikkere stukjes met elkaar combineren. Ik hou niet zo van rechte lijnen dus had ik al snel het idee om voor takken/bomen te gaan. Ik heb wat plaatjes gezocht van patronen voor inspiratie.
Nog even op papier oefenen voordat ik voor het 'echie' zou gaan.

Uiteindelijk heb ik deze met paarse en rode acrylverf gemaakt. Toch wel een stuk moeilijker dan op papier!

De andere meiden hebben zulke gave nail arts gemaakt. Ik ben er eerlijk gezegd een beetje jaloers op!
Stem onderaan op jouw favoriete nail art!

Blog & Beauty

Brilliant nails

Creativenails4fun

iOnTrend

Nail-gloss

Lots of locks





Welke patroon nail art vind jij het mooist?

Brilliantnails
Lotsoflocks
Nailgloss
Creativenails4fun
Iontrend
Blogenbeauty
Nailsbymalinka
Quiz Maker


2 opmerkingen:

  1. Joh gek! Omdat je freehand niks kan?! Nou meid ik vind t op papier al schitterend en op je nagels een waar priegelwerk! Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh wat lief. Ik schaamde me een beetje. Ik ga 'm alleen nergens anders posten, haha.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...