Pagina's

zondag 12 juni 2016

Dory en Nemo

Vorige week kwam er een leerling van me uit groep 5 naar me toe met een krant. Hierin stonden afbeeldingen van prachtige lippen maar aangezien ik niet verder kom dan Labello was het verder niet iets voor mij. Ze vroeg of ik de lippen met Dory op m'n nagels na wilde maken. Dit vond ik wel een leuke uitdaging!

Ik ging me wat verder verdiepen in het artikel en zag dat de artiest achter de lippen Jazmina Daniel is. Op Instagram is ze bekend onder de naam Miss Jazmina D en na haar opgezocht en gevolgd te hebben :-) wist ik niet wat ik zag, wat een artiest!!



Ik ging er vanuit dat ik wel een plate met Dory had maar het was nog even flink zweten tijdens het zoeken. Jaaa, op plate MJ-XXXII stond Dory. Nemo stond er ook bij dus die mocht ook op de nagels :-).
Voor de achtergrond heb ik plate BP-L017 en BM-XL25 gebruikt.

Ik begon met een verticale gradient maar had weinig geduld en ging over niet goed gedroogde lagen heen, het werd niks en ik moest alles er weer afhalen.
De tweede poging ging goed! Na m'n basis begon ik de achtergrond te stempelen, het oranje plantje erop te tekenen, met wat paarse acrylverf sponzen en glitters plaatsen. Het is helaas niet goed op de foto te zien maar het glittert behoorlijk.
Dory en Nemo heb ik op de stempel met acrylverf ingekleurd en erna op m'n nagels geplaatst.


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Malinka! En wat leuk dat je ook werkzaam bent op een basisschool. Ik werk als onderwijsassistente op een basisschool in Amsterdam . Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Mandy!!
      Er is altijd een groepje kinderen dat meteen m'n nagels willen zien als ze me zien, zo lief!!

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige nail art! Al die details op de achtergrond ook, wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel origineel hoe dit tot stand is gekomen. Wauw eat een lippen. Vind je nailart echt een kunstwerk. Past er helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je! Nou je zou zoiets op je lippen kunnen maken, echt niet normaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...