Pagina's

woensdag 8 juni 2016

Happy Birthday Leonie's Nailart!!

Diana (@dianavnisselroy) kwam met het idee om een 'birthday collab' te maken voor Leonie (@leonies_nailart). Dit zie je vaker op Instagram, het is dan de bedoeling dat je een nail art van diegene namaakt. Ik had dit nog nooit eerder gedaan en ik vind Leonie een hele goede nail art artiest dus ik vond het heel gaaf om mee te doen.

Ik wist al snel welke mani ik na wilde maken, ik had ze eerder op Instagram voorbij zien komen en vond ze meteen geweldig.

Ik durfde het niet aan om voor naakte nagels te gaan dus heb ik gelakt met een nude lak, namelijk Catrice - Moulin Rouge Light.
Met acrylverf en een dotting tool heb ik de stippen gemaakt.
Na lang zoeken vond ik een plate die redelijk in de buurt kwam: M100. Ik heb dit gestempeld nadat ik een stuk van m'n nagels had afgeplakt. Uiteindelijk ben ik er nog overheen gegaan met een matte topcoat.


Dit zijn de geweldige nagels van Leonie's Nailart waar ik de inspiratie vandaan haalde!
Wat een gaaf gezicht om alle nail arts bij elkaar te zien!
Bedankt Diana!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...