Pagina's

woensdag 17 augustus 2016

BP-X14 uilen

Ik ben dol op uilen. Ik moest plate BP-X14 dan ook hebben toen ik 'm zag!
Ik heb stamping decals gemaakt door ze op de stempel in te kleuren met acrylverf en vervolgens op m'n nagels te plaatsen.

De acrylverf die ik het best vind werken is Vallejo - Model Color. Deze is op waterbasis en is direct uit de tube aan te brengen. De dekking is erg goed en het geeft geen strepen. Bij de rechter uil zie je dit goed bij de paarse kleur in het midden. Omdat ik niet elke kleur heb, meng ik vaak en dan gebruik ik bv. acrylverf van de Action. Het komt de verf niet ten goede en ik moet vaak twee lagen aanbrengen. Gisteren heb ik bij http://www.sjaakshobbyshop.nl/ nog wat kleuren besteld zodat m'n decals mooier worden en ik wat meer keus in kleur heb. Eigenlijk is het bedoeld voor de modelbouw maar in Nagellakland proberen we natuurlijk alles :-)

Met een dotting tool heb ik nog wat stippen geplaatst.


Plate BP-X14 kost momenteel 1.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.

1 opmerking:

  1. Wat een vrolijk geheel! Heel leuk dat je verschillende uiltjes en verschillende kleuren hebt gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...