Pagina's

maandag 22 augustus 2016

BPS Harunouta plate L009

Dit is plate Harunouta L009 die bij Born Pretty verkocht wordt. Er staan verschillende soorten kant afbeeldingen op.

De base bij deze is een diepblauwe kleur van Kiko-335. Ik heb gestempeld met Teeez-Coffee to go. Hierna ben ik met een matte topcoat eroverheen gegaan.


Toen ik met deze begon had ik nog geen idee welke kant ik op wilde gaan. Over een witte base heb ik wat zitten sponsen met nude lakjes.
Vervolgens heb ik met goud en wit afbeeldingen erop gestempeld. Het voelde nog niet helemaal af en daarom heb ik stamping decals gemaakt. Zo kon ik makkelijk de bloemetjes met witte acrylverf inkleuren en ik kon ze precies plaatsen waar ik wilde.

Harunouta L009 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...