Pagina's

vrijdag 5 augustus 2016

Water marble plate L005



春の歌-L005 (nee, m'n toetsenbord is niet stuk) is een water marble plate. Omdat deze serie tegelijk met de vierkante Born Pretty plates uitkwam dacht ik dat ze ook van BP waren. Op het hoesje staat www.harunouta.com en dit ziet er uit als een Japanse Born Pretty. De tekentjes en Haru no uta betekenen 'lied van de lente'. Tot zover m'n speurwerk, over naar de nagels!

Ik heb geen hekel om zelf een water marble te maken, maar stempelen gaat net even makkelijker. Het gebeurt me ook wel eens dat ik net mooie kleuren heb uitgezocht en dat er één tussenzit die niet goed uitspreidt. 

Voor de bovenste nagels ben ik begonnen met een gradient. Met Mundo de Unas - Black heb ik de afbeelding erop gestempeld.


Voor deze heb ik een stamping decal gemaakt. De afbeelding heb ik met blauw gestempeld en op de stempel gelaten. Met paarse en rode acrylverf heb ik de afbeelding ingekleurd en vervolgens op m'n nagels geplaatst.


Ik heb hier twee kleuren op de plate heen en weer gescrapet. Ze mengden niet heel goed, ik denk dat dat komt omdat ik van twee verschillende merken de stempellak had gebruikt.


春の歌-L005 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...