Pagina's

zaterdag 24 september 2016

Née Jolie NJX-010

Deze plate kostte me in eerste instantie wat moeite om mee te stempelen. De blauwe folie zat met een flinke lijmlaag vast dus dat werd flink boenen met m'n remover. De afbeeldingen pakten nog niet lekker dus pakte ik m'n pure aceton want ik dacht dat er nog een laagje lijm was achtergebleven. Dit was inderdaad het geval en hierna ging het stempelen goed.

Ik was die avond een tekenfilm aan het kijken waarin ik een glas-in-lood raam zag en dat leek me een leuk idee. Tijdens de reclames begon ik aan m'n nagels.
De base is een holo; Color Club - Harp on it! De afbeeldingen heb ik op m'n stempels laten zitten en ingekleurd met kleuren van Dance Legend - Aquarelle Top Coat (Rafael, Dali, Gauguin, Picasso). Dit zijn jelly lakken en hierdoor kun je de base zien nadat ik ze op m'n nagels plaatste.


Close-up


De paarse base van deze nagels is Catrice - Be my violetine. Van de afbeelding heb ik stamping decals gemaakt. Met lichtroze en roze acrylverf heb ik ze ingekleurd en vervolgens op m'n nagels geplaatst.

Plate NJX-010 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...