Pagina's

woensdag 2 november 2016

Holo bloemen

Samen met nog een paar andere meiden hebben we nagels gemaakt voor iemand in een fb groep die geopereerd zou worden. We moesten holo, teal en bloemen gebruiken.

Ik ben begonnen met een holo base: Color Club - Harp on it! De afbeelding komt van Moyra 24 - Primavera. Nadat ik dit had gestempeld heb ik m'n nagels mat gemaakt (want dan pakt de inkt beter). Ik heb namelijk met wat Sharpie stiften op een stukje plastic gekrast en met een kwastje gedoopt in alcohol dit gebruikt om m'n nagels in te kleuren.
Hierna heb ik weer een gewone topcoat aangebracht.


1 opmerking:

  1. You had me at holo 😀 holo en bloemen zijn twee van mijn favorieten en in een combi is het nog beter. Leuk dat je sharpies hebt geprobeerd. Ik heb ooit andere stiften gebruikt en wil het nog wel een keer proberen nu ik het bij jou al een paar keer heb zien terugkomen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...