Pagina's

woensdag 30 november 2016

Plate BP-L040

Plate BP-L040 met geometrische vormen trok meteen m'n aandacht.
Al m'n plates swatch ik eerst op papier en stop ik in een map. Het is makkelijker om door die map te bladeren dan door m'n plates te gaan als ik iets zoek.
Ik vind het zonde om hier dure stempellakken voor te gebruiken dus dit is gewoon met een Max lakje van de Action gedaan.


Van deze afbeelding heb ik stamping decals gemaakt. Hoe ik dat doe, leg ik in m'n volgende blogpost stap voor stap uit. M'n nagels waren net te lang voor de afbeelding. Op m'n wijsvinger lukte het door de stamping decal schuin te plaatsen maar voor m'n middelste nagels heb ik ze kleiner geknipt en in het midden geplaatst.



Onderstaande mani heb ik met wit over een zwarte base gestempeld. Na een matte topcoat heb ik de inkt van Sharpie stiften gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Ik wilde van licht naar donker gaan door meer en minder alcohol te gebruiken. Het is helaas minder goed te zien dat  het in het echt is.


BP-L040 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...