Pagina's

woensdag 7 december 2016

Born Pretty paisley water decals

Zulke paisley afbeeldingen vind ik erg gaaf! Ik hoopte dat ik iets van kleur kon toevoegen.
Toen ik de water decals goed bekeek, bleken ze geen witte achtergrond te hebben. Daar was ik erg blij mee want ik hoefde er alleen maar voor te zorgen dat m'n base al wat kleur had.

Ik ben begonnen met een witte base. Na een matte topcoat heb ik met de inkt van Sharpie stiften en een kwastje gedoopt in alcohol wat kleur aangebracht.
De water decals werkten erg makkelijk. De bovenkant had ik al een beetje bijgeknipt zodat de clean up makkelijker zou zijn. Nadat ik ze in een bakje water had gelegd, kon ik ze er makkelijk vanaf schuiven en op m'n nagels plaatsen.
De onderkant heb ik wat moeten bijvijlen en de rest heb ik met een beetje remover schoongemaakt.


De paisley water decals BPY14 kosten momenteel 0.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...