Pagina's

vrijdag 30 december 2016

Happy New Year!

Ik had laatst water decal papier besteld op AliExpress. Ik wilde de getallen '2017' als water decal, dat scheelde een hoop gepriegel met stempelen.
Ik had een leuke afbeelding gevonden en helemaal ingekleurd op de computer met paarse, roze en rode tinten. Toen ik het ging uitprinten had alleen de rode inkt gepakt :-( Dus ik vandaag een nieuwe kleur cartridge kopen (inkjet dus zo'n 3 in 1 ding). Geen idee welke ik nodig had want op de doosjes stonden niet de printers waarmee het compatibel was, in de winkel een tijdje staan Googlen en met een lichte gok er een gekocht. Toen ik thuis was zag ik dat het nummer gelukkig overeen kwam. Toen ik weer opnieuw ging printen deden geel en blauw het prima maar deed rood het juist NIET. Ik heb van alles geprobeerd spuitmond schoon gemaakt, harde reset, opnieuw installeren enz. Ik heb het probleem nog niet gevonden en ik denk dat ik maar een nieuwe printer ga kopen, dat scheelt een hoop frustratie!

Ik heb de groen-blauwe water decal toch maar gebruikt ondanks dat het echt niet m'n kleuren zijn. De rest is allemaal gestempeld.
De afbeelding op m'n pink komt van XL-K.
De tekst 'Happy New Year' en het vuurwerk op m'n wijsvinger komen van Moyra 9 Celebration.
Het vuurwerk op m'n ringvinger komt van Moyra 9, MJ-XIX en MoYou Christmas Collection-05.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...