Pagina's

dinsdag 27 december 2016

Nailbox

Yes, yes, yes, ik heb de Nailbox gewonnen!!!!
Op 24 december kwam die binnen, hij was zo leuk ingepakt! Perfect voor onder de kerstboom.
Gelukkig hoefde ik niet lang te wachten want we gingen 's avonds de cadeautjes uitpakken. Normaal vierden we dit altijd met de hele familie, dit jaar maar met z'n tweetjes. M'n vriend weet nooit zoveel te vragen dus het was meer een uitpakfestijn voor mij. Ik had aardig wat lakjes gekocht en lekker één voor één ingepakt, gheghe.

Zo kreeg ik de Nailbox binnen. Echt perfect voor onder de kerstboom!

Uitgepakt zag die er ook erg leuk uit. Er zat nog een kerstkaart in!

Wat een leuk pakket!!!

En uitgepakt zag het er zo uit!

De inhoud van de box:
Morgan Taylor - Gifted in Platinum
Morgan Taylor - I'm so hot
Vivien Kondor - Gold Glitter
A-England - Captive Goddess
Druppels om je nagels snel te laten drogen van Bourjois
Handzeep en handcreme in sneeuwpopjes.

Ik kon me niet inhouden en heb m'n kerstnagels eraf gehaald want ik wilde lakken!! Ik was erg benieuwd naar A-England. Heel toevallig had ik mezelf ook een lakje van A-England cadeau gedaan voor de kerst, verder had ik dit merk nog niet. Captive Goddess is een lichtblauwe holo met een paarse gloed erin, oftewel: kwijl!!!
Eerlijk gezegd ben ik geen swatcher. Ten eerste moet ik naar zolder lopen om foto's te maken en ten tweede ben ik meteen al bezig met welke nail-art ik erop wil hebben. Ik ging aan de slag voor de COTM. Aangezien deze pas volgende week maandag online komt, kan ik nog niks verklappen. Ik heb alleen foto's van m'n nagels met de nail art dus ik moet een heel klein stukje gebruiken waarbij ik het flesjes vast heb.

Mijn mini swatch van A-England - Captive Goddess
De handzeep had ik meteen in de keuken gezet. M'n schoonmoeder die op Eerste Kerstdag langskwam was er helemaal weg van. Ze heeft wel een paar keer gezegd dat ik 'm bij moet vullen als die leeg is.

M'n kat kwam er al snel achter dat ze te dik is voor het doosje. Maar katten blijven eigenwijs dus dan maar zo!
Op brilliantnails vind je elke maand de unboxing van de Nailbox. Ook maakt ze prachtige nail-arts, gestempeld maar ook freehand is ze erg goed!

Zelf zo'n leuk cadeau kopen? Op nailbox.nl kun je deze bestellen! Met het abonnement krijg je elke maand zo'n leuke box en het is elke keer weer een verassing wat erin zit!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...