Pagina's

dinsdag 13 december 2016

Plate BP-94

Soms heeft een plate zo'n leuke afbeelding, dat ik de plate alleen al daarom wil. In dit geval is het de afbeelding aan de rechterkant.
Ik heb eerst stamping decals gemaakt. Ik heb gestempeld met een blauwe kleur van Mundo de Unas en met acrylverf een paar hokjes ingekleurd. Hierna heb ik ze op een lila base geplaatst.


Ik bedacht me dat deze afbeelding eigenlijk weinig poespas nodig heeft. Gewoon stempelen is al mooi genoeg, dus ik besloot om er nog een gewone mani mee te maken.
De base is Kiko - 529 Metallic Beetle. Ik heb gestempeld met Kaleidoscope by El Corazon - 55 Enchanted Forest, dat is zo'n geweldige duochrome stempellak!


BP-94 kost momenteel 1.29 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde producten. Dit geldt ook op de nail art.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...