Pagina's

zondag 19 februari 2017

Born Pretty plate BP-112

Deze plate vind ik zo gaaf. Vooral de afbeelding rechtsboven op de plate! 


Dit lakje had ik nog niet genoeg liefde gegeven. Het is de holo versie van Celebrate van F.U.N Lacquer. Ik vind de stempel er mooi bij passen!



Ik wilde de afbeelding ook verticaal gebruiken. Ik heb eerst een verticale gradient met twee paars kleuren gemaakt en vervolgens met zwart gestempeld. 

Deze afbeelding wilde ik perse met meer kleuren doen omdat ik het wat van een kunstwerk vind weghebben. Ik heb hier gestempeld met wit en ben er met verschillende tinten van de Top Aquarelle collectie van Dance Legend overheen gegaan.

Plate BP-112 kost momenteel 1.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


2 opmerkingen:

  1. Hoi...mooie nagels die zwarte met gekleurde "draadjes". Ik heb je gevonden via pinterest. Ik zie dat je bij deze beschrijving gebruik heb gemaakt van "wit" . Welk product? Een witte stempellak, een liner gel white, een gellak wit of??? Want het moet volgens mij wat "stickie" blijven om de pigmenten (of aquacolors/inkt) in te poetsen. Ziet er geweldig uit. En....moet je de zwarte gellak eerst met een MATTE topcoat behandelen (omdat het anders te glad is voor de stempel?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je reageert!
      Ik heb gestempeld met witte stempellak (Mundo de Unas - White in dit geval). De Top Aquarelle collectie van Dance Legend is een sheer nagellak. Hierdoor zie je 'm wel over de wit maar bijna niet over zwart. Dat scheelt weer netjes inkleuren :-) Een sticky base is hierdoor niet nodig. Als ik met inkt werk, doe ik dat trouwens wel altijd over een matte top coat.
      Ik werk niet met gellak, alleen gewone nagellak, ik weet dan ook niet of je direct over gellak kunt stempelen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...