zondag 19 februari 2017

Born Pretty plate BP-112

Deze plate vind ik zo gaaf. Vooral de afbeelding rechtsboven op de plate! 


Dit lakje had ik nog niet genoeg liefde gegeven. Het is de holo versie van Celebrate van F.U.N Lacquer. Ik vind de stempel er mooi bij passen!



Ik wilde de afbeelding ook verticaal gebruiken. Ik heb eerst een verticale gradient met twee paars kleuren gemaakt en vervolgens met zwart gestempeld. 

Deze afbeelding wilde ik perse met meer kleuren doen omdat ik het wat van een kunstwerk vind weghebben. Ik heb hier gestempeld met wit en ben er met verschillende tinten van de Top Aquarelle collectie van Dance Legend overheen gegaan.

Plate BP-112 kost momenteel 1.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...