Pagina's

maandag 13 februari 2017

Born Pretty plate BP-118

Ik heb van plate BP-118 de bloemachtige afbeelding gekozen en er twee mani's mee gemaakt.

De eerste heb ik met folie gedaan. Op m'n mat had ik eerst top coat aangebracht. Toen dit droog was heb ik de afbeelding erop gestempeld en meteen met de folie erop gedrukt. Hierna heb ik het als een soort stamping decal op m'n nagels aangebracht.



Bij deze heb ik stippen gezet met blauwe en paarse stempellak. Ik heb een paar keer heen en weer gescrapet zodat het wat ging mengen en vervolgens gestempeld.



Plate BP-118 kost momenteel 1.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde producten. Dit geldt ook op alle nail art.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...