Pagina's

donderdag 2 maart 2017

Plate BM-717

Al m'n plates heb ik geswatched op papier en dat bewaar ik in 2 mappen. Nu heb ik al die swatches ingescand en kan ik via de computer nog makkelijker m'n plates bekijken. Zo kwam ik plate BM-717 tegen.
Het boeddha gezicht trok me al een hele tijd maar het kwam er telkens maar niet van.

Ik ben begonnen met een lila base van Kiko. De accentnagel is Essence - Instant Feeling. Dit is uit de Colour Boost collectie waarvan ze zeggen dat je maar één laagje nodig hebt en dat is helemaal waar. Wat een heerlijke lak is dit!! Ik heb 'm meteen ook als stempellak op de andere nagels gebruikt. Over m'n accentnagel heb ik nog een beetje gesponst met een donkerdere kleur. Het boeddha gezicht heb ik met Mundo de Unas lichtgrijs en koper op de plate gemengd. Op de stempel heb ik de ogen met zwart ingekleurd en vervolgens als een stamping decal aangebracht.
De bloemen heb ik met roze een beetje ingekleurd met de Twinmarkers van de Action.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...