Pagina's

donderdag 6 april 2017

CJS-13 - Floral Swirl #1

Veel stempelaars zijn enthousiast over doorzichtige stempels. Ik heb er een paar, maar ik vind ze niet geweldig werken en gebruik altijd m'n gewone marshmallow stempel. Over de Big Bling XL Clear Jelly Stamper las ik zoveel goede dingen en ik was ook wel benieuwd naar de 'layering plates' dat ik het nog één keer wilde proberen.
Totdat ik wilde afrekenen. De verzendkosten waren rond de 14 dollar en veel meer dan de stempel zelf. Dat ging me te ver.
Ik zocht nog op Nederlandse webshops maar kon helaas niks vinden. Van de week zag ik een bericht van Nailways op Facebook dat ze 'm weer hadden toegevoegd!! Meteen besteld en ook 2 plates, waaronder deze.

De Big Bling voelt zoveel zachter aan dan de andere doorzichtige stempels! Ik kon niet wachten om met de stempel en plate CJS-13 aan de slag te gaan. Ik had zin om veel kleur te gebruiken dus ik had een stuk of 15 Mundo de Unas klaar gezet en nog een paar potjes goed gemixt met de tattoo ink mixer.
Toen ik wilde beginnen bleef de stempellak maar niet op de stempel zitten. Ik heb stiekem m'n magic sponsje erbij gepakt (dat wordt afgeraden want het kan de stempel beschadigen), maar dit hielp helaas niet. Remover hielp niet, alcohol niet en ook zeep niet :-( Nou heb ik best veel stempel ervaring dus ik raakte steeds meer gefrustreerd. Soms pakte een klein stukje weer wel en dan weer niet.
Na veel uitproberen kwam ik er pas achter dat het aan m'n Mundo de Unas lakken lag. Alleen de lichtgroen pakte! Veel gewone lakken en stempellakken van Born Pretty en Dashica pakten wel goed. Alleen bestaat deze plate uit kleine lijntjes waardoor sommige lakken ook weer niet goed pakten.

Uiteindelijk is het dus toch gelukt. Bij elke keer stempelen moest ik kijken of de lak goed pakte. Ik heb me lekker uitgeleefd met plate CJS-13 oftewel Floral Swirl #1. En het was zo leuk om op deze manier de afbeeldingen bij elkaar te plaatsen!!


4 opmerkingen:

  1. Ben dus niet de enige ik was over enthousiast besteld er 12 tegelijk. Ze werken niet echt top

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Haha, 12 meteen?! Ja, het duurde even voordat het lekker werkte, ben er nu wel blij mee, dankzij andere stempellak.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...