Pagina's

maandag 22 mei 2017

Born Pretty BP-L066

Deze plate kan ik goed gebruiken met dit lekkere weer!


Ik heb hier een gradient gesponst met Essence - Instant Summer en Instant Fun.
Met Mundo de Unas - Black heb ik de afbeelding gestempeld.

De onderstaande kleuren van links naar rechts zijn: Essence - Instant Feeling, Instant Kiss en Instant Party. Op m'n accent nagel heb ik een stamping decal gemaakt. Op de stempel heb ik de afbeelding ingekleurd met dezelfde lakken als op m'n andere nagels. Na een top coat heb ik de afbeelding op m'n nagel geplaatst.

Bij deze heb ik de leadlight techniek gebruikt. Ik heb met zwart over een witte base gestempeld. Met neon acrylverf en een dun kwastje heb ik de afbeelding ingekleurd.

BP-L066 kost momenteel 2.39 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...