Pagina's

maandag 15 mei 2017

BP-L050

Met een plate met optische illusies maak je mij blij!!


Geel is absoluut niet mijn kleur maar ik had zomaar zin in een neon geel. Ik ben begonnen met een witte base en heb er twee lagen overheen gelakt met Dance Legend - Dali. Vervolgens heb ik in het midden met een sponsje Dance Legend - Picasso aangebracht. Deze is in het echt neon roze, maar door de gele base werd deze oranje.


De paarse base hier is A-England - The Blessed Damozel. Ik heb gestempeld met Kaleidoscope by El Corazon - 55 Enchanted Forest. Een van de betere multichrome stempellakken die ik ken.

Bij deze heb ik een gradient gestempeld. Drie lakken van Mundo de Unas heb ik een paar keer heen en weer gescrapet zodat het in elkaar overliep.

Plate BP-L050 kost momenteel 2.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...