Pagina's

maandag 8 mei 2017

Floral BPX-L018

Nog zo'n leuke 'floral' plate van Born Pretty!!



Ik werd zo vrolijk van deze afbeelding dat ik voor meerder kleuren ben gegaan. Op de plate heb ik stippen gezet met rode, blauwe en paarse lak van Mundo de Unas, dit heb ik twee keer gescraapt zodat het een beetje in elkaar overliep.

De afbeelding van de tarwe vind ik een hele aparte, ik wilde 'm dan ook perse uitproberen.
Ik heb eerst een gradient gesponst met Essence - Instant Fun, Instant Party en Instant Feeling.
Met Mundo de Unas - Black heb ik de afbeelding gestempeld.

Ik wilde de vogeltjes nog vrolijker maken door ze met verschillende kleuren acrylverf in te kleuren. Ik heb er een stamping decal van gemaakt en op m'n nagels gedaan toen ze klaar waren. De afbeelding op m'n pink en wijsvinger heb ik met roze en blauw gestempeld (even een paar keer heen en weer scrapen op de plate).


Plate Floral BPX-L018 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook voor alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...