Pagina's

zondag 21 mei 2017

Stamping guide template Born Pretty

Ik heb iets leuks!
Een stamping guide template. Ik heb patroon 001, deze bestaat uit vormen waardoor de clean-up bijvoorbeeld een stuk makkelijker gaat. Ik heb het in een filmpje voorgedaan.


Ik heb de template laatst ook gebruikt bij een afbeelding waar veel dingen omheen stonden die ik niet wilde gebruiken. Normaal haal ik dan de rest met een plakbandje weg maar het gebeurt me wel eens dat dan de stempellak opdroogt en ik een halve afbeelding op m'n nagels heb. Als ik bijv. het kleinste vlakje op de afbeelding leg die ik wil, heb ik daar veel minder last van!

De Stamping Guide Template kost momenteel 3.99 dollar. Ze hebben ook templates met verschillende vormen waardoor je een leuke gestempelde persoonlijke nail art kunt maken.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...