Pagina's

donderdag 15 juni 2017

Born Pretty Summer BP-X24

Ik heb deze plate gekregen als Summer BPX-22 maar in de shop heet deze Summer BP-X24.



Op m'n accent nagel heb ik een gradient gesponst. De afbeelding is een stamping decal en heb ik op m'n stempel met acrylverf ingekleurd. Met zwarte acrylverf heb ik nog een stukje onderaan gekleurd.

Op m'n andere nagels heb ik voor de base stippen met acrylverf gezet en met een stukje plastic erop gedrukt. De bikini's zijn stamping decals die ik ook met acrylverf heb ingekleurd.




Plate Summer BP-X24 kost momenteel 2.19 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...