Pagina's

zaterdag 15 juli 2017

Born Pretty BP-L070

Geometrische plates vind ik erg mooi maar ik ben er niet heel goed in.
Bij zulke plates ben ik altijd erg lang bezig met bedenken wat ik ermee kan. Het simpel houden werkt vaak goed bij geometrische afbeeldingen maar alleen de afbeelding stempelen in één kleur vind ik voor mezelf niet leuk genoeg. Ik haal er dan te weinig voldoening uit.
Uiteindelijk kreeg ik toch nog wat ideetjes!

BP-L070

De base kleuren die ik hier heb gebruikt zijn Essence - Instant Fun en Instant Happiness.
Met lichtroze en lichtblauwe stempellak van Born Pretty heb ik de afbeeldingen gestempeld.


Deze vond ik erg leuk om te doen. Ik moest bij het maken van de stamping decals wel goed na blijven denken op welke kleur die kwam want alle kleuren wilde ik wel terug laten komen maar niet dubbel op de nagelkleur of stempelkleur gebruiken.

Het is niet heel goed te zien maar ik heb hier een aantal cirkels met oranje acrylverf op de stamping decals ingekleurd.

Plate BP-L070 kost momenteel 2.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...