Pagina's

woensdag 12 juli 2017

Born Pretty Brocade Series A003 Dream Castle

Mijn liefde voor flakies gaat maar niet over. Vaak zie je zie in oranje en groene kleuren dus toen ik deze paars/blauwe van Born Pretty zag werd ik heel erg blij!


Ik ben begonnen met een zwarte base. Na één laagje Dream Castle zaten er weinig flakies op m'n nagels. Ik heb het daarna met een sponsje aangebracht en boem! de nagels zaten vol!!
Ik hou zo van deze kleur. Ik ben ook heel benieuwd hoe het over paars of blauw staat!


Natuurlijk moest ik er nog iets over stempelen. Ik ben gegaan voor plate BP-L070 (deze komt in m'n volgende blogpost) en een lichtroze stempellak van Born Pretty. Omdat flakies mat ook heel interessant zijn, heb ik een matte top coat aangebracht.


De lakken uit de Brocade Series kosten momenteel 5.99 dollar per stuk. 
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...