Pagina's

maandag 17 juli 2017

Born Pretty Festival BP-X22

Bij een festival plate denk ik meer aan gitaren maar dat zegt wat meer over de festivals waar ik naartoe ga :-)
Ik vind het altijd zo leuk om de verschillende festival gangers te zien.
Je hebt de echte die-hards die ook de camping aandoen. Dat zie je ons niet zo snel doen, na een dag struinen heb ik het wel gehad. Ons laatste festival was Rock Werchter in België en toen hebben we erna een paar uur in de auto geslapen. Dat ging prima!
Dan heb je de mensen die gezellig met een groepje komen, de verschillende soorten gezonde food trucks uitproberen, de hele dag op hoge hakken kunnen lopen (ik ben jaloers!) en alleen maar selfies maken.
Ik zit het liefst in het gras, op een plekje waar ik de muziek goed kan horen, kijkend naar de verschillende mensen om me heen, met een lekker drankje en een patatje met een dikke klodder mayo.
Deze plate (o'ja mijn blog gaat over nagels) past wel goed bij de gezellige sfeer van festivals, zeker als het zonnetje schijnt!

Ik zat even te twijfelen om deze nagels te posten want het gestempelde is niet goed te zien. Een hele subtiele nail art zullen we het dan maar noemen. 
De base is P2 - Purple Pop en ik heb gestempeld met Kaleidoscope by El Corazon - Papilio Machaon.

Ik heb hier een gradient gemaakt met Essence - Instant Friendship en Instant Party. Met een stempellak van Born Pretty heb ik de afbeelding gestempeld.

Ik ben hier begonnen met een zwarte base. Ik heb gele, roze, paarse en blauwe stempellak van Born Pretty een paar keer over de plate gescraped en toen gestempeld.

Plate Festival BP-X22 kost momenteel 2.19 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...