Pagina's

maandag 3 juli 2017

Laatste week op school

Na 10 jaar juf te mogen zijn geweest op basisschool De Buut, moet ik deze week afscheid nemen.
We lopen wat terug in leerling aantal en dan zijn er leerkrachten 'over'. Het is allemaal eerlijk gegaan en uiteindelijk zaten in mijn leeftijdcategorie de meeste mensen. Waardoor ik één van de leerkrachten ben die helaas afscheid moet nemen. Het is zo'n leuke school met allemaal gedreven leerkrachten met zoveel liefde voor de kinderen en de school!

Een paar weken geleden ben ik door m'n lieve collega's enorm verrast met een boek waar iedereen iets in had geschreven, een persoonlijke spiegel en een cadeaubon van Dashica!
Afgelopen vrijdagmiddag had ik een verrassings afscheid van groep 5/6; de groep waar ik elke donderdag en vrijdag in sta. M'n duo collega is echt een schat en die had achter m'n rug met ouders van alles geregeld. Toen ik de klas binnen kwam stond er een zelfgemaakte high tea. Elk kind had een potje nagellak voor me, ik kreeg een vriendenboekje van ze, notitieboekje en een tas met de klassenfoto. Ik ben zo verwend!!

Morgen is m'n laatste dag in groep 7 en woensdag in groep 3.
Gelukkig kan ik gewoon binnen de stichting blijven werken en de school waar ik nu kom was ook de school waar ik graag op wilde werken. Dus uiteindelijk gaat alles goed komen maar deze week zal best nog wel emotioneel worden.

Ik vergeet bijna nog iets over m'n nagels te zeggen, haha.
De handjes komen van FUN 2. Het logo van de school is een zelfgemaakte water decal. De andere twee afbeeldingen zijn stamping decals en komen van Moyra 18 Childhood. Op de rechter afbeelding stond eigenlijk 'back to school' maar met een kwastje met remover heb ik 'back to' weggehaald.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...