Pagina's

zondag 2 juli 2017

Rock Werchter

Gisteren gingen we naar Rock Werchter.
Gelukkig hadden we poncho's gehaald want die waren zeker nodig!
De bands waar ik het meest naar uit keek waren:
Blink 182; deze vond ik erg tegenvallen, waarschijnlijk door het andere stemgeluid van de nieuwe zanger.
System of a down; die was echt #$%* geweldig!!
En Linkin Park; die hadden we natuurlijk pas al gezien en die klonken weer prima!

De afbeelding op m'n pink is een stamping decal die ik met plate BP-129 heb gemaakt.
De afbeelding op m'n ringvinger komt van de naamloze Born Pretty plate met rock bands.
De afbeeldingen op m'n middel- en wijsvinger zijn zelfgemaakte water decals.
Op m'n wijsvinger mislukte het eerst en omdat ik echt geen zin had om opnieuw te beginnen, heb ik heel lui twee nieuwe witte lagen eroverheen gelakt. Ik weet dat het te zien is dat die een stuk dikker is maar dat maakt me niet zoveel uit :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...