Pagina's

woensdag 16 augustus 2017

BP-L076 en detail penseel

Als ik stamping decals wil maken, gebruik ik meestal de goedkoopste dunne kwastjes die Born Pretty heeft. Deze keer heb ik een 'echte'. Dat werkt toch wel een stuk fijner dan ik gewend was. Deze is een stuk zwaarder en ligt lekkerder in de hand (als een soort pen) waardoor ik minder ga trillen als ik hele kleine lijntjes wil inkleuren.





Plate BP-L076 is een zomerse plate en ik wilde meteen m'n penseel uitproberen.

Ik heb een afbeelding gekozen met hele dunne lijntjes. Dit was geen probleem voor de 7 mm penseel!


Bij de andere afbeeldingen heb ik groene en gele stempellak op de plate gemengd.


Deze toekan vond ik ook zo leuk. Op de stempel heb ik 'm met witte en gele acrylverf ingekleurd. 

Ik heb een base gemaakt door mint, groen en geel kleurige stippen  acrylverf op m'n nagels te plaatsen en hier met een stukje plastic op te drukken.
Hierna heb ik de stamping decal geplaatst en de andere afbeeldingen gestempeld.

 

Het penseel kost momenteel 2.99 dollar, plate BP-L076 kost momenteel 2.39 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
Vergeet ook niet een kijkje te nemen bij alle nail art producten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...