Pagina's

zondag 24 september 2017

Born Pretty - Chameleon Pearl Polish

Dit lakje lijkt in de fles helemaal niet zo bijzonder maar wanneer je 'm over een andere kleur lakt, krijg je iets moois! Ik hou van top coats met bijzondere effecten.



 Omdat ik niet precies wist hoe deze zou uitpakken op verschillende kleuren, heb ik eerst m'n nagels verschillende kleuren gegeven.
Van links naar rechts: donker paars, roze, zalm, blauw.
Op m'n pink zie je goed dat het een groen-gouden shimmer heeft.
normale topcoat

Een matte topcoat vind ik dit soort lakken altijd een net iets mooier effect geven.
matte topcoat

Vaak ben ik van de donkere kleuren maar ik ben deze keer gegaan voor de zalm combi. De base is Essence - Instant Fun met twee laagjes Chameleon Pearl Polish.
Voor de stempel had ik meerdere kleurcombinaties in m'n hoofd. Wit of donker paars leek me er erg mooi bij. Uiteindelijk heb ik het simpel gehouden zodat de lak er goed uit zou komen. Ik heb gestempeld met bruine lak van Born Pretty en plate Floral BPX-L017. Uiteindelijk heb ik het nog een matte topcoat gegeven.


De Chameleon Pearl Polish kost momenteel 3.99 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en regelmatig nieuwe nail art artikelen. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...