Pagina's

vrijdag 29 september 2017

Born Pretty - Gradient Brush

Eigenlijk is deze kwast voor gellak maar dat gebruik ik niet en ik was erg benieuwd of ik het anders kon gebruiken.



Ik ben begonnen met wat testjes op tips. Ik ging eerst aan de slag met acrylverf. Dit mengde niet zo mooi als ik had gehoopt. Ik kreeg snel vegen en als ik te lang doorging, had ik zoveel gemengd dat het een donkere kleur werd.
Met nagellak ging het een stuk beter. Ik heb flink moeten oefenen en het ging steeds beter.


Als laatste heb ik nog een testje met nagellak op papier gedaan. Dit was het effect waarvoor ik ging!
Ik heb dit daarna op m'n nagels geprobeerd en helaas was het niet zo mooi als op papier.

Ik werkte met best wel dikke lagen op m'n nagels en was bang dat ik de hele avond met natte nagels zou zitten maar na m'n sneldrogende topcoat van Poshé gaf dit geen problemen.

Ik heb een korte video bijgevoegd zodat je een idee krijgt hoe ik het heb gedaan.


De gradient brush kost momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending en regelmatig nieuwe nail art artikelen. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...