Pagina's

maandag 2 oktober 2017

Born Pretty Waterdecals

Toen ik deze water decals binnen kreeg wist ik meteen wat ik wilde maken.
Een holo base en dan de decals erover. Toen ik de decals over m'n mooie holo base wilde doen, kwam ik erachter dat de decals op wit papier waren geprint en niet transparant.
Ik was even teleurgesteld maar ik vind de decals van zichzelf heel mooi gelukkig!


M'n nagels waren best lang en omdat ik bang was dat ze zouden breken, heb ik ze geknipt.
Ik had zin om gek te doen en heb een patroon gekozen dat ik normaal nooit zou dragen. Ik vind ze best grappig!
Met decals heb je in een mum van tijd een mooie afbeelding op je nagels. Zeker als ik weinig tijd of geen inspiratie heb, is dit een uitkomst.

De geometrische waterdecals kosten momenteel 1.59 dollar. Het is een flink vel met veel afbeeldingen!
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Er komen regelmatig nieuwe nail art items online.
Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...