Pagina's

zaterdag 7 oktober 2017

Plate opslag

Ik heb de afgelopen jaren aardig wat plates verzameld.
Het bewaren gaat wel steeds lastiger omdat m'n twee grote mappen vol zitten.


In de linkermap bewaar ik m'n ronde en vierkante plates. De mapjes die erin zitten zijn van de Intertoys. Volgens mij ooit bedoeld voor Pokemon kaarten. Om ervoor te zorgen dat de plates er niet uitvallen, heb ik kleine stukjes geknipt uit een anti-slipmat van de Action.

De roze map gebruik ik voor m'n grotere plates. In mapjes die bedoeld zijn voor ansichtkaarten passen mooi vier plates. Door ruimtegebruik moet ik ze er nu ook dubbel indoen.


Dan heb ik nog m'n kleinere mappen. 
Eén voor Bundle Monster, één voor Moyra en twee voor Born Pretty plates. De rechter gaat niet meer dicht omdat ik ze er dubbelzijdig in heb gedaan :-P

                          

De gele van Born Pretty is m'n nieuwe aanwinst. Het verschil met de andere houders is dat in deze zowel ronde/vierkante als rechthoekige plates passen.




Er passen  acht rechthoekige plates in en 16 ronde/vierkante plates.
Perfect voor mij om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie!
En ja, de map ziet er ook wel erg leuk uit. Ik moet toegeven dat ik er in huis mee liep alsof ik met een clutch liep ;-)

Deze plate holder kost momenteel 6.59 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Regelmatig komen er nieuwe nail art items binnen. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...