Pagina's

zaterdag 11 november 2017

Born Pretty bloemen water decals

Ik haat de gure en donkere dagen die er nu steeds vaker aankomen.
Ik ben dus lekker voor vrolijke nail arts gegaan met bloemen water decals van Born Pretty.


Ik ben begonnen met een witte base. De decals heb ik in een bakje water gelegd. Na ongeveer 20 seconden heb ik ze eruit gehaald, van de achterkant afgeduwd en op m'n nagels geplaatst. Ze liepen al rond aan de bovenkant dus de clean-up was makkelijk. Wat onderaan over was heb ik voorzichtig eraf gevijld en daarna heb ik een topcoat aangebracht.


De bloemen water decals kosten momenteel 1.29 dollar.
Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art artikelen. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...